Školní filozofie
Park Lane používá nejefektivnější způsob výuky dětí – učení hrou. Poskytuje laskavé, otevřené a pro děti podmanivé prostředí, kde se cítí příjemně a bezpečně. Hry, projekty, učební metody a plány jsou systematicky připravovány a detailně propracovány.
Cílem našich učitelů je podporovat dětskou samostatnost a odvahu poznávat nové věci, pomáhat každému z nich v rozvoji jeho osobnosti, usilovat o to, aby se u každého z nich rozvíjel a upevňoval smysl rozpoznat správné a dobré jako základ vztahů s ostatními a hodnotit objektivně výsledky a výkony každého z nich, to vše v intenzivní spolupráci s rodinou.
Rozvíjíme dětskou schopnost a potřebu snít, poznávat a tvořit. Respektujeme, že dítě předškolního věku má ještě omezenou schopnost soustředit se na určitou „předepsanou“ látku, a proto se přirozeně inspirujeme a řídíme i tím, co naše žáky baví. Víme, že mechanicky a drilem získané znalosti mají v reálném světě omezenou možnost uplatnění. Proto učíme naše žáky, aby byli schopni dávat si věci do souvislostí, orientovat se na základě podobnosti běžných životních situací a přirozeně je zvládat.
Dbáme rovněž na to, aby naši žáci měli dostatek pohybu, prostoru na hry a přirozenou volnost ve výběru aktivit.